برای سفارش کتاب های نایاب اینجا کلیک نمایید
دانلود کتابکامپیوتر

دانلود رایگان کتاب آموزش مقدماتی برنامه‌ نویسی بازی با استفاده از SFML – پروژه محور

در این مطلب کلبه دانش ما برای شما کاربران عزیز کتاب آموزش برنامه سازی بازی به صورت کامل و همراه با تصاویر قرار داده ایم برای کسانی که به ساخت بازی علاقه مند هستند این کتاب خیلی مفید واقع می گردد . همواره با ما بروز باشید.
دانلود رایگان کتاب آموزش مقدماتی برنامه‌ نویسی بازی با استفاده از SFML به صورت پروژه محور

نام کتاب :آموزش مقدماتی برنامه‌ نویسی بازی با استفاده از SFML
نویسنده:میلکو جی. میلچیو
مترجم :عباسعلی طهماسبی
منبع: بازی ساز

این کتاب برای چه کسانی است
این کتاب برای افرادی است که در زمینه برنامه نویسی بازی تجربه دارد اما برای پروژه ی بعدی خود ، از SFML استفاده کنند. شاید شما هم برای یک بازی ، ایده ای دارید اما محیط فعلی شما قبرای برآوردن نیازهای بازی شما خیلی کند است یا اینکه یک راه حل مستقل از پلتفرم د ر زبان مورد علاقه خود می خواهید . در هر دو مورد ، این کتاب شما را به سرعت به سمت هدفتان ، راهنمایی می کند . ما فرض می کنیم که یک فهم ابتدایی از ساختن بازی دارید ، اما فهم خوبی در حد اقل یکی از زبان های پشتیبانی شده (++c) لازم است .

فصل اول : شروع کار با SFML : مقدماتی درباره کتابخانه SFML

فصل دوم : باگذاری و استفاده از بافت ها در SFML :

فصل سوم : انیمیت کردن Sprite ها

فصل چهارم : مدیریت یک دوربین دو بعدی در SFML

فصل پنجم : اکتشاف دنیای صداها و متون

فصل ششم : رندر افکت های ویژه با استفاد از شیدرها

مقدمه
شروع کار با SFML
ایجاد پنجره
غیرفعال کردن مکان نمای ماوس
حلقه بازی
مدیریت ورودی
رویدادهای مربوط به پنجره
رویدادهای مربوط به صفحه کلید
رویدادهای مربوط به ماوس
رویدادهای مربوط به دسته بازی
استفاده از رویدادها
رندرینگ و تغییر شکل اشکال هندسی
رندر فریم
ترسیم اشکال
تغییر شکل اشکال هندسی
کنترل شکل ها
خلاصه
باگذاری و استفاده از بافت ها
باگذاری بافت ها
ایجاد تصاویر
تولید بافت ها
رندر شکل ها با استفاده از بافت ها
Sprite چیست؟
شکل ها در مقابل Sprite ها
قابلیت تغییر شکل و ترسیم پذیری
انیمیت کردن Sprite ها
گرفتن زمان
Sprite ها در عمل
ساختن یک انیمیت کننده
استفاده از انیمیت کننده
چندین انیمیشن
مدیریت یک دوربین دو بعدی
دوربین چیست
کی باید از دوربین استفاده کنیم
SFML چطور یک دوربین را پیاده سازی می کند؟
مدیریت دوربین ها با استفاده از sf:View
چرخاندن و کوچ و بزرگ کردن یک دوربین
Viewport
نقشه برداری مختصات
OpenGl چیست؟
آیا شما باید از OpenGl استفاده نمایید؟
استفاده از OpenGl در داخل SFML
OpenGl در چندین پنجره
اکتشاف دنیای صداها و متون
مقدمه ای بر مدل صوتی
صدا در مقابل موسیقی
صدا در عمل
کلاس sf::Sound
معرفی AssetManager 2.0
sf::SoundSource و صدا در محیط سه بعدی
خصوصیات عمومی صداها
صدا در محیط سه بعدی
نصب یک شنونده
منابع صوتی
شروع کار با sf::Text
AssetManager 3.0
رندر افکت های ویژه با استفاده از شیدرها
رندرینگ مستقیم به یک بافت
برنامه نویسی شیدر
شیدر چیست؟
بارگذاری شیدرها
AssetManager 4.0
استفاده از شیدرها
uniform های شیدر
نصب RenderTexture
خلاصه

لینک های دانلود

***** گزارش خرابی یا کپی رایت *****

در صورتی که لینک دانلود خراب است یا شما صاحب اثر هستید و اشتباه کتاب شما در سایت قرار گرفته از طریق تماس با ما به ما اطلاع دهید

راهنمای دانلود

  • برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • جهت استفاده از فایل های فشرده از نرم افزار WinRar استفاده نموده و به پسورد هر فایل توجه نمایید.
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است ازطریق ارسال پیامک به شماره 09365692210 طریق سیستم گزارش خطا نسبت به بروز مشکل اطلاع دهید تا پیگیری سریع برای حل مشکل اقدام گردد.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Win Rar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.kolbedanesh.com ( حتما با حروف کوچک تایپ شود ) می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.

جلال

جلال یاکشی کارشناس مهندسی نرم افزار هستم . برنامه نویسی و مباحث تجارت الکترونیک از علایق همیشگی من بوده و هست و سعی دارم با استفاده از این دانش گامی در جهت بهبود و ترقی بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن