برای سفارش کتاب های نایاب اینجا کلیک نمایید
دانلود کتاب

دانلود نرم افزار Windows Movie Maker برای ویندوز ۷ و ۸ و ۸٫۱ و ۱۰

در این مطلب کلبه دانش ما برای شما نرم افزار  Windows Movie Maker را قرار داده ایم .
یکی از مهم ترین تغییراتی که در ویندوز ۷ و نسخه های بعدی ویندوز نسبت به ویندوز XP نمایان است عدم وجود نرم افزاریست که در بسیاری از موارد می توانست پاسخگویی خواسته های کاربران مبتدی نیز باشد. Windows Movie Maker نام ابزاریست که در نسخه های مختلف ویندوز یافت میشد اما در ویندوز ۷ و ۸ و ۸٫۱ و ۱۰ این نرم افزار به نوعی از دسترس خارج شد.بسیاری از کاربران از این نرم افزار برای ویرایش ساده و حتی ساخت لوح های فشرده برای تصاویر خود بهره می بردند و با ارائه نسخه نهاییویندوز ۷ و ۸ و ۸٫۱ و ۱۰ شاید بسیاری از کاربران بازهم منتظر این نرم افزار ساده اما کارآمد باشند. به طور معمول این نرم افزار در ویندوز ۷ و ۸ و ۸٫۱ و ۱۰ یافت نخواهد شد اما نسخه ای از Windows Movie Maker برای ویندوز ۷ و ۸ و ۸٫۱ و ۱۰ به تازگی ارائه شده که به سادگی نصب و اجرا شده و می توان از تمامی قابلیت های قبلی این نرم افزار بهره برد.
این نرم افزار که مخصوص ویندوز ۷ و ۸ و ۸٫۱ و ۱۰ می باشد قادر است تا مانند قبل از همان قابلیت ها استفاده کرده و فیلم های بزرگ را به چند قسمت کوچک تقسیم کند و یا این که با کنار هم قرار دادن تصاویر و موزیک ها یک آلبوم دیجیتالی زیبا طراحی کند.
همان واسط کاربری در نسخه های قبلی در این نرم افزار که برای ویندوز ۷ و ۸ و ۸٫۱ و ۱۰ آماده شده است تکرار شده اما می توان موارد کوچکی از تغییرات را ملاحظه نمود. کاربران ویندوز ۷ که از این نرم افزار استفاده می کردند و حالا هم می خواهند از آن استفاده نمایند می توانند آن را دریافت کرده و پس از نصب به راحتی از آن بهره ببرند.

*****پیشنهاد ویژه*****

کتاب ملت عشق در واقع دو رمان می باشد که به صورت هنرمندانه و  کاملا زیبا در کنار هم و در یک کتاب گنجانده شده اند . دو رمان که موازی هم جلو می رود. که یکی در سال ۲۰۰۸ در آمریکا رویداده است  و دیگری در قرن هفتم در قونیه اتفاق افتاده است. جهت دانلود کتاب  اینجا (دانلود کتاب ملت عشق) کلیک کنید .
**************

قابلیت های کلیدی نرم افزار :
– سهولت در استفاده از نرم افزار
– شناسایی و پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی ، تصویری و عکس ها
– قابلیت ساخت آلبوم های دیجیتالی از تصاویر
– امکان قسمت قسمت کردن فیلم های بلند
– وجود ده ها طرح آماده
– وجود افکت های مختلف برای چرخش و حرکت تصاویر
– امکان هماهنگی تصاویر با یک موزیک بسته به زمان آن
– سازگاری کامل با ویندوز ویندوز ۷ و ۸ و ۸٫۱ و ۱۰
– و …

دانلود نرم افزار Windows Movie Maker برای ویندوز ۷ و ۸ و ۸٫۱ و ۱۰ – مووی میکر

دانلود نرم افزار Windows Movie Maker برای ویندوز 7 و 8 و 8.1 و 10 - مووی میکر
دانلود نرم افزار Windows Movie Maker برای ویندوز ۷ و ۸ و ۸٫۱ و ۱۰ – مووی میکر

جهت دانلود و ادامه مطلب کلیک کنید .

Windows Movie Maker 2018 is a easy-to-use & powerful video creating/editing software application, designed for latest Windows7, Windows 8, Windows 10. The old version works for Windows Xp and Vista. Windows Movie Maker contains features such as effects, transitions, titles/credits, audio track, timeline narration, and Auto Movie. New effects and transitions can be made and existing ones can be modified using XML code. Windows Movie Maker is also a basic audio track editing program. Windows Movie Maker can apply basic effects to audio tracks such as fade in or fade out. The audio tracks can then be exported in the form of a sound file instead of a video file

Key features – Windows Movie Maker Software:

  • With Windows Movie Maker, it’s easy to organize and select the photos and videos you want to use in your next movie.
  • With Windows Movie Maker, you can add text, transitions, effects, and more. Change as much as you want, or let Movie Maker do it for you.
  • Post your movie to your favorite sites, including YouTube, Facebook, Windows Live SkyDrive, and many others, right from Windows Movie Maker.

What you can do with Windows Movie Maker Software:

  • Try an AutoMovie theme

    Just pick the photos and videos you want to use, and Movie Maker does the rest.

    • Share with friends

      Once your movie’s done, it’s easy to post it on popular social networking and video sharing sites.

    • Add your photos and videos

      Import photos and videos from your PC or camera into Movie Maker to start making movies.

  • Edit the video

    Make your movie look like you want it to, with editing tools that let you easily trim, split, and speed up or slow down your movie.

  • Edit the audio

    Add and edit your movie’s sound track. Adjust the volume, fade music in or out, and more.

جهت دانلود و ادامه مطلب کلیک کنید .

لینک های دانلود

***** گزارش خرابی یا کپی رایت *****

در صورتی که لینک دانلود خراب است یا شما صاحب اثر هستید و اشتباه کتاب شما در سایت قرار گرفته از طریق تماس با ما به ما اطلاع دهید

راهنمای دانلود

  • برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • جهت استفاده از فایل های فشرده از نرم افزار WinRar استفاده نموده و به پسورد هر فایل توجه نمایید.
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است ازطریق ارسال پیامک به شماره 09365692210 طریق سیستم گزارش خطا نسبت به بروز مشکل اطلاع دهید تا پیگیری سریع برای حل مشکل اقدام گردد.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Win Rar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.kolbedanesh.com ( حتما با حروف کوچک تایپ شود ) می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.

جلال

جلال یاکشی کارشناس مهندسی نرم افزار هستم . برنامه نویسی و مباحث تجارت الکترونیک از علایق همیشگی من بوده و هست و سعی دارم با استفاده از این دانش گامی در جهت بهبود و ترقی بردارم.

‫۵ نظرها

  1. سلام بله داره
    ولی این برنامه ساده ترین نرم افزاره و ضعیف هستش

  2. ببخشید با این برنامه حذف صدا از روی فیلم هم داره

  3. سلام
    این برنامه چون در اصل برنامه ویندوز xp هست و از این برنامه زیاد واسه تبدیل استفاده نمیشه بیشر واسه کلیپ سازی ساده برنای تبدیل راحت ترین برنامه فرمت فاکتوری می باشد

  4. سلام.چرا convert این نسخه دیر تموم میشه؟من برای یک ویدیو ۵ دقیقه ای حد اقل ۱۰ ساعت صبر کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن